BAS Управління торгівлею
Це сучасний інструмент для підвищення ефективності бізнесу торговельного підприємства. Рішення дозволяє підвищити продуктивність роботи багатьох служб підприємства, працювати з оперативною інформацією, яка відображає поточний стан операційної діяльності, швидко і в зручній формі отримувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях.
Отримати онлайн демо доступ для ознайомлення з можливостями BAS Управління торгівлею
Увага! Для отримання демодоступу у браузері має бути відключено блокування спливаючих вікон.
В налаштуваннях браузера має бути дозволено виконання JavaScript та використання Cookies.
Отримати онлайн демо доступ для ознайомлення з можливостями BAS Управління торгівлею
Увага! Для отримання демодоступу у браузері має бути відключено блокування спливаючих вікон.
В налаштуваннях браузера має бути дозволено виконання JavaScript та використання Cookies.
"BAS Управління торгівлею" – сучасний інструмент для підвищення ефективності бізнесу торгового підприємства. Рішення дозволяє:
1
Збільшити продуктивність праці всіх служб торгового підприємства;
2
Працювати з інформацією, яка відображає поточний стан підприємства;
3
Швидко отримувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях.
Серед сфер діяльності підприємства, які найчастіше оптимізуються та автоматизуються за допомогою цієї програми, можна виділити наступні:
-
Планування та аналіз продажів, закупівель, збирання, або розбирання;
-
Управління продажами, поставками, складами;
-
Управління відносинами з постачальниками та замовниками;
-
Управління замовленнями;
-
Самообслуговування клієнтів через інтернет;
-
Робота торгових представників;
-
Обробка претензій;
-
Управління грошовими коштами;
-
Облік і аналіз комерційних витрат;
-
Управління взаєморозрахунками;
-
Аналіз цін і управління ціновою політикою;
-
Інтеграція з торговим обладнанням;
-
Аналітична звітність з торгової діяльності;
-
Спільна робота з "BAS Роздрібна торгівля" та "BAS Бухгалтерія".
Планування
Визначення правил продажу
Застосування для дистрибуції, проектних продажів, крупно і дрібнооптової торгівлі
Застосування для управління продажами в роздрібній мережі
Управління запасами
Управління закупівлями
Управління складом
Фінанси
Регламентований облік згідно з українським законодавством
В комплект поставки входять:
1
Дистрибутив платформи та конфігурації;
2
Пільгова підписка на інформаційно-технологічний супровід (ІТС);
3
Комплект документації;
4
Реєстраційна анкета;
5
Ліцензійна угода;
6
Ліцензія на використання цього програмного продукту на одному робочому місці – ключ програмного захисту.
При придбанні цього продукту ви також можете отримати:
*Акції діють за умови купівлі програмного продукту та оформлення замовлення через сайт.
*Акції діють за умови купівлі програмного продукту та оформлення замовлення через сайт.
1
Знижку до 50% при переході з застарілих продуктів;
2
Безкоштовно - 2 години роботи консультанта (віддалено) протягом 1 кварталу після придбання продукту BAS;
3
20% знижки при замовленні з програмним продуктом 20 годин роботи консультанта за умови попередньої оплати (на навчання, оновлення типової БД, закриття періоду, підтримка користувачів, перенесення залишків та довідників із типових застарілих продуктів);
4
Обробку з імпорту платіжних доручень із системи «Клієнт-Банк» (з переліку вже розроблених). Сплачується лише настроювання на базі даних замовника та навчання роботі.
1
Установка на робоче місце користувача;
2
Первинне налаштування системи (базові параметри ведення обліку, створення користувачів);
3
1 годину навчання по роботі з програмним продуктом після встановлення та налаштування;
4
3 місяці безкоштовної консультації у компанії вендора;
5