Image

BAS Управління торгівлею

Це сучасний інструмент для підвищення ефективності бізнесу торговельного підприємства. Рішення дозволяє підвищити продуктивність роботи багатьох служб підприємства, працювати з оперативною інформацією, яка відображає поточний стан операційної діяльності, швидко і в зручній формі отримувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях.
Отримати онлайн демо доступ для ознайомлення з можливостями BAS Управління торгівлею
Увага! Для отримання демодоступу у браузері має бути відключено блокування спливаючих вікон.
В налаштуваннях браузера має бути дозволено виконання JavaScript та використання Cookies.
"BAS Управління торгівлею" – сучасний інструмент для підвищення ефективності бізнесу торгового підприємства. Рішення дозволяє:
1

Збільшити продуктивність праці всіх служб торгового підприємства;

2

Працювати з інформацією, яка відображає поточний стан підприємства;

3

Швидко отримувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях.

Серед сфер діяльності підприємства, які найчастіше оптимізуються та автоматизуються за допомогою цієї програми, можна виділити наступні:
  • Планування та аналіз продажів, закупівель, збирання, або розбирання;
  • Управління продажами, поставками, складами;
  • Управління відносинами з постачальниками та замовниками;
  • Управління замовленнями;
  • Самообслуговування клієнтів через інтернет;
  • Робота торгових представників;
  • Обробка претензій;
  • Управління грошовими коштами;
  • Облік і аналіз комерційних витрат;
  • Управління взаєморозрахунками;
  • Аналіз цін і управління ціновою політикою;
  • Інтеграція з торговим обладнанням;
  • Аналітична звітність з торгової діяльності;
  • Спільна робота з "BAS Роздрібна торгівля" та "BAS Бухгалтерія".
Планування
В комплект поставки входять:
1

Дистрибутив платформи та конфігурації;

2

Пільгова підписка на інформаційно-технологічний супровід (ІТС);

3

Комплект документації;

4

Реєстраційна анкета;

5

Ліцензійна угода;

6

Ліцензія на використання цього програмного продукту на одному робочому місці – ключ програмного захисту.

При придбанні цього продукту ви також можете отримати:

*Акції діють за умови купівлі програмного продукту та оформлення замовлення через сайт.
1

Знижку до 50% при переході з застарілих продуктів;

2

Безкоштовно - 2 години роботи консультанта (віддалено) протягом 1 кварталу після придбання продукту BAS;

3

20% знижки при замовленні з програмним продуктом 20 годин роботи консультанта за умови попередньої оплати (на навчання, оновлення типової БД, закриття періоду, підтримка користувачів, перенесення залишків та довідників із типових застарілих продуктів);

4

Обробку з імпорту платіжних доручень із системи «Клієнт-Банк» (з переліку вже розроблених). Сплачується лише настроювання на базі даних замовника та навчання роботі.

1

Установка на робоче місце користувача;

2

Первинне налаштування системи (базові параметри ведення обліку, створення користувачів);

3

1 годину навчання по роботі з програмним продуктом після встановлення та налаштування;

4

3 місяці безкоштовної консультації у компанії вендора;

5

ІТС Проф на 3 місяці.

Послуги


Теги:
купити bas вінниця bas винница
купити kbs вінниця kbs винница
обслуговування bas вінниця

Зв'яжіться з нами

Mobil/Viber/Telegram: +38(097) 602 77-07

E-mail: sales@soft.vn.ua

Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 15
Теги:
BAS Вінниця bas вінниця
БАС Вінниця бас вінниця KBS Вінниця kbs
вінниця КБС Вінниця кбс вінниця