Облік бюджетної установи
Включає в себе бухгалтерський та фінансовий облік, розрахунок заробітної плати та кадровий облік, а також підготовку (регламентованої) звітності, що отримують фінансування з державних бюджетів, та ведуть облік за планом рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі.
Отримати онлайн демо доступ для ознайомлення з можливостями Обліку бюджетної установи
Увага! Для отримання демодоступу у браузері має бути відключено блокування спливаючих вікон.
В налаштуваннях браузера має бути дозволено виконання JavaScript та використання Cookies.
Отримати онлайн демо доступ для ознайомлення з можливостями Обліку бюджетної установи
Увага! Для отримання демодоступу у браузері має бути відключено блокування спливаючих вікон.
В налаштуваннях браузера має бути дозволено виконання JavaScript та використання Cookies.
Програма призначена для одержувачів, розпорядників, головних розпорядників бюджетних коштів, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, силових відомств, установ культури, науки і освіти, фінансових органів, органів казначейства в частині виконання кошторису на своє утримання. Програму розроблено відповідно до вимог і положень діючих нормативних документів Міністерства фінансів України, Державної казначейської служби України (ДКСУ) з ведення бюджетного обліку, виконання бюджету.
Фінансовий облік
Облік договорів
Облік грошових коштів, зобов’язань
Облік матеріальних цінностей
Облік послуг
Облік ПДВ
Бухгалтерський облік взаєморозрахунків
Заробітна плата та кадри
Звітність
Сервісні можливості
В комплект поставки входять:
1
Дистрибутив платформи та конфігурації;
2
Пільгова підписка на інформаційно-технологічний супровід (ІТС);
3
Комплект документації;
4
Реєстраційна анкета;
5
Ліцензійна угода;
6
Ліцензія на використання цього програмного продукту на одному робочому місці – ключ програмного захисту.
При придбанні цього продукту ви також можете отримати:
*Акції діють за умови купівлі програмного продукту та оформлення замовлення через сайт.
*Акції діють за умови купівлі програмного продукту та оформлення замовлення через сайт.
1
Безкоштовно - 2 години роботи консультанта (віддалено) протягом 1 кварталу після придбання продукту КБС;
2
20% знижки при замовленні з програмним продуктом 20 годин роботи консультанта за умови попередньої оплати (на навчання, оновлення типової БД, закриття періоду, підтримка користувачів, перенесення залишків та довідників із типових застарілих продуктів).
1
Установка на робоче місце користувача;
2
Первинне налаштування системи (базові параметри ведення обліку, створення користувачів);
3
1 годину навчання по роботі з програмним продуктом після встановлення та налаштування;
4