СУПРОВІД BAS
Будь-яке програмне забезпечення періодично вимагає уваги фахівця. Це пояснюється тим, що в процесі експлуатації накопичуються різні дрібні помилки – саме вони в певний момент призводять до «аварій» та збоїв у роботі.
Ще більшої уваги потребує така складна і багатозадачна система, як BAS, саме тому так затребувана сьогодні послуга супровід. Тих, хто вважає, що для нормальної роботи достатньо одного разу встановити потрібну конфігурацію та навчити своїх співробітників працювати з сервісом, доведеться засмутити.
Якщо ваше програмне забезпечення не вчасно оновлюватиметься і коригуватиметься, то через деякий час воно стане непридатним для роботи. Чому?
Причин існує кілька, основні це:
- Оновлення. Після випуску нової програми або версії в процесі роботи з ними виявляються дрібні недоробки, прорахунки та помилки розробників (бо все передбачити в тестовому режимі неможливо), які поступово усуваються. Певні недоліки також можна допустити і під час застосування системи. Крім того, як уже було зазначено вище, помилки здійснюються співробітниками компанії в процесі роботи – всі вони накопичуються та згодом призводять до збоїв. У свою чергу професійне обслуговування продуктів BAS передбачає своєчасне виявлення та усунення подібних помилок та внесення необхідних оновлень.
- Актуалізація. Сервіси в продуктах BAS безпосередньо стосуються законодавства. Останнє досить часто зазнає різних змін, зокрема можуть змінитися форми звітів або з'явитися істотні зміни в системі оподаткування. Супровід продуктів BAS, який в оптимальному варіанті повинен проводитися регулярно, передбачає також оновлення або актуалізацію законодавчої складової.
- Доопрацювання. У процесі використання різних конфігурацій BAS або будь-якого іншого програмного забезпечення можуть відбутися істотні зміни на підприємстві, наприклад, розширення сфери діяльності. У цьому випадку виникає необхідність розширення функціональності програми.
Підтримка
Серед найпоширеніших завдань з підтримки роботи облікових систем можна виділити:
- Створення та налаштування облікових записів користувачів;
- Консультування щодо роботи в системі;
- Аудит правильності обліку;
- Виправлення помилок у документах, перепроведення документів за місяць;
- Закриття місяця, регламентні дії та ін.;
- Підвищення ефективності та швидкості роботи.