Бухгалтерія комунального підприємства
Призначена для автоматизації бухгалтерського обліку комунальних унітарних підприємств: комунального некомерційного підприємства (КНП) або комунального комерційного підприємства (ККП), що здійснюють будь-які види комерційної і некомерційної діяльності, у відповідності до чинного законодавства України та забезпечує складання обов'язкової (регламентованої) звітності.
Отримати онлайн демо доступ для ознайомлення з можливостями Бухгалтерії комунального підприємства
Увага! Для отримання демодоступу у браузері має бути відключено блокування спливаючих вікон.
В налаштуваннях браузера має бути дозволено виконання JavaScript та використання Cookies.
Отримати онлайн демо доступ для ознайомлення з можливостями Бухгалтерії комунального підприємства
Увага! Для отримання демодоступу у браузері має бути відключено блокування спливаючих вікон.
В налаштуваннях браузера має бути дозволено виконання JavaScript та використання Cookies.
Програмний продукт дозволяє ведення обліку неприбуткової і комерційної діяльності в єдиній інформаційній базі та забезпечує вирішення повсякденних завдань, що постають перед бухгалтерською службою комунального унітарного підприємства.
Фінансовий облік
Облік договорів
Облік грошових коштів, зобов’язань
Облік матеріальних цінностей
Облік послуг
Облік ПДВ
Бухгалтерський облік взаєморозрахунків
Заробітна плата та кадри
Звітність
Сервісні можливості
В комплект поставки входять:
1
Дистрибутив платформи та конфігурації;
2
Пільгова підписка на інформаційно-технологічний супровід (ІТС);
3
Комплект документації;
4
Реєстраційна анкета;
5
Ліцензійна угода;
6
Ліцензія на використання цього програмного продукту на одному робочому місці – ключ програмного захисту.
При придбанні цього продукту ви також можете отримати:
*Акції діють за умови купівлі програмного продукту та оформлення замовлення через сайт.
*Акції діють за умови купівлі програмного продукту та оформлення замовлення через сайт.
1
Безкоштовно - 2 години роботи консультанта (віддалено) протягом 1 кварталу після придбання продукту КБС;
2
20% знижки при замовленні з програмним продуктом 20 годин роботи консультанта за умови попередньої оплати (на навчання, оновлення типової БД, закриття періоду, підтримка користувачів, перенесення залишків та довідників із типових застарілих продуктів).
1
Установка на робоче місце користувача;
2
Первинне налаштування системи (базові параметри ведення обліку, створення користувачів);
3
1 годину навчання по роботі з програмним продуктом після встановлення та налаштування;
4