Якщо ви шукаєте:
- Роботу близько до центру міста;
- Нормований робочий день;
- Оплачувану відпустку та лікарняний лист;
- Гідну та зрозумілу оплату;
- Працю з навчанням та підвищенням кваліфікації;
- Бачите себе на посаді, яку ми пропонуєм.
Ми запрошуємо вас відгукнутись на вакансію та надіслати нам резюме на електронну пошту: sales@soft.vn.ua
Усі резюме, які до нас поступають, ми обов'язково розглядаємо, і зберігаємо повну конфіденційність.
Етапи відбору:
- Розгляд вашого резюме та анкети - займе до 5 робочих днів;
- Коротке інтерв'ю по телефону;
- Співбесіда у нас в офісі;
- Прийняття рішення - протягом 1 дня після співбесіди.
Обов'язки:
-
обстеження і аналіз бізнес-процесів замовника на предмет готовності до впровадження автоматизованої системи;
-
визначення можливих цілей проекту автоматизації;
-
розробка документів «Звіт про обстеження», «Технічне завдання»;
-
постановка завдань для інженерів-програмістів, взаємодія з архітектором системи;
-
проведення навчання ключових користувачів;
-
участь у запуску системи, початкова підтримка ключових користувачів.
Вимоги:
-
вища освіта (бажано - економіка підприємства, бухгалтерія);
-
впевнені знання в мінімум одній або декількох предметних областях: бухгалтерський облік, управління виробництвом, управління поставками і запасами, управління торгівлею;
-
хороші знання BAS Документообіг, BAS КУП, BAS ERP, Малий Бізнес;
-
досвід участі в проектах автоматизації, в якості постановника завдання;
-
готовність працювати в команді і націленість на позитивний результат.
Ми пропонуємо:
-
Конкурентний рівень зарплати;
-
Професійний і кар'єрний ріст;
-
Можливість роботи віддалено;
-
Відпочивати 24 календарних днів на рік;
-
Весело відпочивати та ефективно взаємодіяти з командою професіоналів.
Ми розглядаємо всі резюме і зберігаємо повну конфіденційність. Термін розгляду резюме до 5 робочих днів.
Надсилайте ваше резюме на нашу електронну адресу: sales@soft.vn.ua