BAS Комплексне управління підприємством
Створено для організації єдиної інформаційної системи, яка охоплює всі аспекти управління та обліку в малому і середньому бізнесі. Це комплексне рішення дозволяє підвищити продуктивність роботи всіх підрозділів підприємства та покращити взаємодію між ними.
Отримати онлайн демо доступ для ознайомлення з можливостями BAS Комплексне управління підприємством
Увага! Для отримання демодоступу у браузері має бути відключено блокування спливаючих вікон.
В налаштуваннях браузера має бути дозволено виконання JavaScript та використання Cookies.
Отримати онлайн демо доступ для ознайомлення з можливостями BAS Комплексне управління підприємством
Увага! Для отримання демодоступу у браузері має бути відключено блокування спливаючих вікон.
В налаштуваннях браузера має бути дозволено виконання JavaScript та використання Cookies.
"BAS Комплексне управління підприємством" охоплює основні аспекти управління та обліку, що дозволяє створити єдину інформаційну систему для керування різними аспектами діяльності підприємства. Система має широкий функціонал, який задовольняє потреби користувачів. Завдяки цьому прискорюються усі служби підприємства, збільшується ККД співробітників та спрощується взаємодія між структурами.
Управління операційною діяльністю
Бюджетування
Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства
Визначення фінансового результату та управління напрямами діяльності підприємства
Казначейство
Регламентований облік
Управління персоналом і розрахунок заробітної плати
Управління виробництвом
Управління витратами й розрахунок собівартості
Управління закупівлями
Управління складом і запасами
Технологічні переваги
В комплект поставки входять:
1
Дистрибутив платформи та конфігурації;
2
Пільгова підписка на інформаційно-технологічний супровід (ІТС);
3
Комплект документації;
4
Реєстраційна анкета;
5
Ліцензійна угода;
6
Ліцензія на використання цього програмного продукту на одному робочому місці – ключ програмного захисту.
При придбанні цього продукту ви також можете отримати:
*Акції діють за умови купівлі програмного продукту та оформлення замовлення через сайт.
*Акції діють за умови купівлі програмного продукту та оформлення замовлення через сайт.
1
Знижку до 50% при переході з застарілих продуктів;
2
Безкоштовно - 2 години роботи консультанта (віддалено) протягом 1 кварталу після придбання продукту BAS;
3
20% знижки при замовленні з програмним продуктом 20 годин роботи консультанта за умови попередньої оплати (на навчання, оновлення типової БД, закриття періоду, підтримка користувачів, перенесення залишків та довідників із типових застарілих продуктів);
4
Обробку з імпорту платіжних доручень із системи «Клієнт-Банк» (з переліку вже розроблених). Сплачується лише настроювання на базі даних замовника та навчання роботі.
1
Установка на робоче місце користувача;
2
Первинне налаштування системи (базові параметри ведення обліку, створення користувачів);
3
1 годину навчання по роботі з програмним продуктом після встановлення та налаштування;
4
3 місяці безкоштовної консультації у компанії вендора;
5