FREDO Звіт
Сервіс «FREDO Звіт» надає такі можливості:
Переваги
Програми в яких реалізовано сервіс
- Шифрування та підпис документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
- Формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно»;
- Перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях;
- Дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;
- Реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;
- Обмін податковими документами між контрагентами;
- Отримання довідки про стан рахунку ПДВ;
- Пакетна обробка документів.
Переваги
- Розширений комплект регламентованих звітів (порівняно з набором типових звітів в програмах для автоматизації бізнесу) з оперативним оновленням;
- Тісна інтеграція «FREDO Звіт» з програмами для автоматизації бізнесу дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту (заповнення «однією кнопкою»), а також отримувати розшифровки сум показників звітів з програми для автоматизації бізнесу;
- Перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок);
- Відправка звітів до державних органів (Державна податкова служба, Пенсійний фонд, Державна служба статистики, Фонд соціального страхування та інші державні органи) в будь-який зручний час та отримання квитанцій про доставку звіту за призначенням;
- Перенос архівних даних з програми М.Е.Doc;
- Можливість використання КЕП, придбаних раніше, без додаткової оплати;
- Підтримка сертифікатів КЕП основних АЦСК («ІДД ДФС» (безкоштовні ключі КЕП), Органів Юстиції України, «Укрзалізниця»; «Masterkey», АЦСК «Україна», «УкрСиббанк», «Ключові системи», «УСС», «ПриватБанк» та ін.);
- Економія часу і грошей – доступ до сервісу «FREDO Звіт» надається без додаткової оплати в рамках оформлення доступу до онлайн-сервісів і оновлення програмної продукції (договір ІТС) рівня ПРОФ та Ретро;
- Можливість вести декілька підприємств в одній базі та робота в мережевому варіанті.
Програми в яких реалізовано сервіс
- BAS Бухгалтерія всіх версій (Базова, ПРОФ, КОРП);
- BAS Комплексне управління підприємством;
- BAS ERP;
- BAS Управління холдингом;
- BAS Управління торгівлею;
- BAS Роздрібна торгівля;
- BAS Малий бізнес;
- BAS АГРО. ERP;
- BAS АГРО. Бухгалтерія;
- BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу;
- BAS Громадське харчування;
- BAS Будівництво. ERP;
- BAS Будівництво. Бухгалтерія;
- BAS Будівництво. Керування фінансами;
- Застарілі програми.
Ознайомитися з вартістю можна тут.