FlyDoc

Сервіс FlyDoc - це модуль, який вбудовується в системи для автоматизації бізнесу. Він дозволяє обмінюватися юридично значимими електронними документами з користувачами програм FlyDoc, FREDO ДокМен, M.E.Doc, СОТА через сервер обміну електронними документами ПТАХ.

Сервіс підтримує роботу з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) всіх акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними КЕП від Державної Податкової Служби України.

Сервіс дозволяє обмінюватися між контрагентами:
  • Рахунками;
  • Актами виконаних робіт та звірки;
  • Товарними та видатковими накладними;
  • Податковими накладними та додатками 2;
  • Універсальними документами;
  • Прайсами;
  • Договорами;
  • Будь-якими вкладеними документами.
Сервіс FlyDoc сприяє підвищенню ефективності бізнесу, працюючи в єдиній системі автоматизації. Він дозволяє економити кошти і час, зменшує кількість помилок при ручному введенні даних, а також усуває необхідність роздруковувати та відправляти/отримувати поштою паперові копії бухгалтерських документів контрагентам.

Основні можливості сервісу FlyDoc:
  • Створення, підписання, відправка, отримання, узгодження і відхилення електронних документів;
  • Створення електронних документів на підставі документів системи для автоматизації бізнесу;
  • Створення документів в системі для автоматизації бізнесу на підставі вхідних електронних документів;
  • Реєстрація податкових накладних та додатків №2 до них в ДПС;
  • Зв'язок і контроль відповідності облікових документів систем для автоматизації бізнесу і електронних документів;
  • Групове підписання та відправка електронних документів;
  • Створення, підписання та відправка електронних документів за розкладом;
  • Перевірка сертифікатів і установка позначки часу при підписанні електронних документів;
  • Автоматичне отримання електронних документів;
  • Відображення факсиміле на електронних документах;
  • Відправлення вкладених файлів до первинних документів;
  • Відправлення посилання на документ на електронну пошту контрагента.

Переваги

  • Проста інтеграція в системи для автоматизації бізнесу;
  • Підвищує ефективність роботи і знижує витрати на підтримку єдиної системи автоматизації бізнесу;
  • Відсутність проміжних дій, все відбувається системах автоматизації бізнесу;
  • Можливість доробки під індивідуальні вимоги та особливості документообігу на підприємстві;
  • Звичний і зручний інтерфейс;
  • Зберігання електронних документів в єдиній базі даних системи автоматизації;
  • Робота із сервісом здійснюється з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп'ютера і закінчуючи "хмарковим" сервісом;
  • Гнучка система налаштування прав доступу;
  • Обмін з будь-яким клієнтом електронного документообігу (в т.ч. FREDO ДокМен M.E.Doc, СОТА), що використовують сервер електронного документообігу ПТАХ.

Програми в яких реалізовано сервіс

Всі основні програми для автоматизації бізнесу окрім базових версій, в базових версіях закрита конфігурація і відповідно інтеграція сервісу FlyDoc неможлива. Користувачам базових поставок рекомендується використовувати сервіс FREDO ДокМен.

Ціна
FlyDoc
Вид сервісу Ціна
FlyDoc для юр. особи на 12 міс. 7200
FlyDoc для ФОП на 12 міс. 3600

Послуги


Теги:
купити bas вінниця bas винница
купити kbs вінниця kbs винница
обслуговування bas вінниця

Зв'яжіться з нами

Mobil/Viber/Telegram: +38(097) 602 77-07

E-mail: sales@soft.vn.ua

Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 15
Теги:
BAS Вінниця bas вінниця
БАС Вінниця бас вінниця KBS Вінниця kbs
вінниця КБС Вінниця кбс вінниця