FlyDoc
Сервіс FlyDoc - це модуль, який вбудовується в системи для автоматизації бізнесу. Він дозволяє обмінюватися юридично значимими електронними документами з користувачами програм FlyDoc, FREDO ДокМен, M.E.Doc, СОТА через сервер обміну електронними документами ПТАХ.
Сервіс підтримує роботу з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) всіх акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними КЕП від Державної Податкової Служби України.
Сервіс дозволяє обмінюватися між контрагентами:
Основні можливості сервісу FlyDoc:
Переваги
Програми в яких реалізовано сервіс
Всі основні програми для автоматизації бізнесу окрім базових версій, в базових версіях закрита конфігурація і відповідно інтеграція сервісу FlyDoc неможлива. Користувачам базових поставок рекомендується використовувати сервіс FREDO ДокМен.
Ціна
Сервіс підтримує роботу з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) всіх акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними КЕП від Державної Податкової Служби України.
Сервіс дозволяє обмінюватися між контрагентами:
- Рахунками;
- Актами виконаних робіт та звірки;
- Товарними та видатковими накладними;
- Податковими накладними та додатками 2;
- Універсальними документами;
- Прайсами;
- Договорами;
- Будь-якими вкладеними документами.
Основні можливості сервісу FlyDoc:
- Створення, підписання, відправка, отримання, узгодження і відхилення електронних документів;
- Створення електронних документів на підставі документів системи для автоматизації бізнесу;
- Створення документів в системі для автоматизації бізнесу на підставі вхідних електронних документів;
- Реєстрація податкових накладних та додатків №2 до них в ДПС;
- Зв'язок і контроль відповідності облікових документів систем для автоматизації бізнесу і електронних документів;
- Групове підписання та відправка електронних документів;
- Створення, підписання та відправка електронних документів за розкладом;
- Перевірка сертифікатів і установка позначки часу при підписанні електронних документів;
- Автоматичне отримання електронних документів;
- Відображення факсиміле на електронних документах;
- Відправлення вкладених файлів до первинних документів;
- Відправлення посилання на документ на електронну пошту контрагента.
Переваги
- Проста інтеграція в системи для автоматизації бізнесу;
- Підвищує ефективність роботи і знижує витрати на підтримку єдиної системи автоматизації бізнесу;
- Відсутність проміжних дій, все відбувається системах автоматизації бізнесу;
- Можливість доробки під індивідуальні вимоги та особливості документообігу на підприємстві;
- Звичний і зручний інтерфейс;
- Зберігання електронних документів в єдиній базі даних системи автоматизації;
- Робота із сервісом здійснюється з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп'ютера і закінчуючи "хмарковим" сервісом;
- Гнучка система налаштування прав доступу;
- Обмін з будь-яким клієнтом електронного документообігу (в т.ч. FREDO ДокМен M.E.Doc, СОТА), що використовують сервер електронного документообігу ПТАХ.
Програми в яких реалізовано сервіс
Всі основні програми для автоматизації бізнесу окрім базових версій, в базових версіях закрита конфігурація і відповідно інтеграція сервісу FlyDoc неможлива. Користувачам базових поставок рекомендується використовувати сервіс FREDO ДокМен.
Ціна
FlyDoc | ||
Вид сервісу | Ціна | |
FlyDoc для юр. особи на 12 міс. | 7200 | |
FlyDoc для ФОП на 12 міс. | 3600 | |