BAS Малий бізнес
Це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. Програма включає в себе все необхідне для оперативного обліку, контролю, аналізу і планування на підприємствах, що займаються наданням послуг (сервісом), виконанням підрядних (проектних) робіт, виробництвом продукції та торгівлею.
Отримати онлайн демо доступ для ознайомлення з можливостями BAS Малий бізнес
Увага! Для отримання демодоступу у браузері має бути відключено блокування спливаючих вікон.
В налаштуваннях браузера має бути дозволено виконання JavaScript та використання Cookies.
Отримати онлайн демо доступ для ознайомлення з можливостями BAS Малий бізнес
Увага! Для отримання демодоступу у браузері має бути відключено блокування спливаючих вікон.
В налаштуваннях браузера має бути дозволено виконання JavaScript та використання Cookies.
Ця програма допомагає підвищити ефективність роботи компаній. Надаючи власникам і керівникам велику кількість інструментів для управління, а співробітникам – нові можливості для продуктивної роботи. Програма легко налаштовується під особливості організації управління та обліку. Рішення не перевантажене зайвою функціональністю. Програму можна використовувати в режимі товстого, тонкого або веб-клієнта, тобто працювати з системою з будь-якої точки світу.
Функціональні можливості
Усі дані – в єдиній інформаційній базі
Маркетинг і продажі
Роздрібні продажі
Постачання і закупівлі
Запаси і склад
Роботи, послуги, виробництво
Грошові кошти
Зарплата і персонал
Майно
Фінанси
Аналітичні звіти
Налаштування параметрів обліку
Обмеження базової версії "BAS Малий бізнес"
Інтеграція з програмами "BAS Бухгалтерія", "BAS Роздрібна торгівля"
В комплект поставки входять:
1
Дистрибутив платформи та конфігурації;
2
Пільгова підписка на інформаційно-технологічний супровід (ІТС);
3
Комплект документації;
4
Реєстраційна анкета;
5
Ліцензійна угода;
6
Ліцензія на використання цього програмного продукту на одному робочому місці – ключ програмного захисту.
При придбанні цього продукту ви також можете отримати:
*Акції діють за умови купівлі програмного продукту та оформлення замовлення через сайт.
*Акції діють за умови купівлі програмного продукту та оформлення замовлення через сайт.
1
Знижку до 50% при переході з застарілих продуктів;
2
Безкоштовно - 2 години роботи консультанта (віддалено) протягом 1 кварталу після придбання продукту BAS;
3
20% знижки при замовленні з програмним продуктом 20 годин роботи консультанта за умови попередньої оплати (на навчання, оновлення типової БД, закриття періоду, підтримка користувачів, перенесення залишків та довідників із типових застарілих продуктів);
4
Обробку з імпорту платіжних доручень із системи «Клієнт-Банк» (з переліку вже розроблених). Сплачується лише настроювання на базі даних замовника та навчання роботі.
1
Установка на робоче місце користувача;
2
Первинне налаштування системи (базові параметри ведення обліку, створення користувачів);
3
1 годину навчання по роботі з програмним продуктом після встановлення та налаштування;
4
3 місяці безкоштовної консультації у компанії вендора;
5