Створення та використання клієнтських форм
Мета курсу – допомогти слухачам опанувати механізм форм клієнтського застосунку, що реалізовано в технологічній платформі системи автоматизації бізнесу.
Курс націлено на вирішення наступних завдань:
-
зрозуміти концепцію клієнт-серверної взаємодії
-
зрозуміти концепцію клієнтських форм
-
опанувати засоби розробки клієнтських форм
-
отримати початкові навички розробки
Курс орієнтований на розробників, які мають досвід адаптації та/або розробки застосунків на платформі системи автоматизації бізнесу.
Основний акцент зроблено на вивченні принципів роботи механізму форм клієнтського застосунку та опануванні типових прийомів вирішення прикладних задач. В курс також включені оглядові теоретичні теми, що висвітлюють принципи реалізації клієнт-серверної архітектури системи автоматизації бізнесу, концепції побудови керованого інтерфейсу.
Короткий зміст курсу:
Перший день
1. Архітектура системи автоматизації бізнесу
-
загальний огляд архітектури
-
сервери та клієнти, їх функції, клієнтські застосунки
2. Загальні принципи побудови користувацького інтерфейсу системи автоматизації бізнесу
-
концепція формування користувацького інтерфейсу
-
відмінності від попередніх версій платформи
3. Загальні концепції форм клієнтського застосунку
4. Об'єкт "Форма клієнтського застосунку"
-
структурна та програмна моделі форми
-
огляд типів реквізитів, команд та елементів форми
-
типізація форм
Другий день
1. Події форми
-
події форми: послідовність та призначення
2. Керування формою
-
механізми управління формою
-
ролі та права
-
функціональні опції
-
налаштування користувача
3. Програмна робота з формою
Третій день
4. Вирішення прикладних завдань
-
робота з даними форми
-
реалізація механізмів вибору, підбору, перетягування
Тривалість курсу: три дні з 10:00 до 18:00, з перервами на обід та каво-брейки.