Адміністрування системи автоматизації бізнесу
Збільшення масштабованості прикладних рішеньсистеми автоматизації бізнесу, можливостей використання різних конфігурацій обладнання, операційних систем і типів СУБД привели до того, що адміністрування прикладних рішень виділилося в окремий і досить широкий спектр робіт, який виконує власний ІТ-підрозділ або впровадницька компанія. Аналіз практики адміністрування ІТ-інфраструктури на підприємствах середнього та великого бізнесу показав, що часом адміністраторам не вистачає практичних навичок пошуку рішень в ситуаціях, які виходять за рамки типових задач, описаних в документації. Нерідко системні адміністратори або співробітники сервісної компанії шукають методи вирішення проблем адміністрування експериментальним шляхом спроб і помилок.
Даний курс дозволяє сформувати цілісне уявлення про адміністрування системи і виробити практичні навички установки платформи, прикладних рішень, серверів захисту, їх адміністрування і супроводу з використанням різної інфраструктури.
Курс призначений: для співробітників компаній-партнерів, що займаються адмініструванням інформаційних мереж, для системних адміністраторів ІТ-підрозділів, співробітників служб супроводу сервісних компаній і фахівців з технічної підтримки.
В ході курсу слухачі отримають систематизовані знання:
-
про встановлення та налаштування операційних систем Windows і Linux
-
про встановлення та налаштування СУБД MS SQL 2000, Postgree SQL, IBM DB2
-
про варіанти встановлення системи "BAS" і прикладних рішень
-
про інструменти адміністрування "BAS"
-
про роботу системи ліцензування клієнтської і серверної частини системи "BAS"
-
про роботу системи "BAS" під управлінням різних операційних систем (Microsoft Windows, Linux)
-
про використання різних СУБД (Microsoft SQL Server, PostgreSQL, IBM DB2) з системою "BAS"
На практичних заняттях слухачі під керівництвом викладача навчаться:
-
здійснювати встановлення та налаштування операційних систем Windows і Linux
-
здійснювати встановлення та налаштування СУБД (MS SQL Server, PostgreSQL, IBM DB2) під Windows і Linux
-
здійснювати встановлення системи "BAS"
-
створювати інформаційні бази на основі типових рішень
-
здійснювати налаштування кластера серверів системи "BAS"
-
налаштовувати регламентні процедури для адміністрування інформаційної бази
-
оновлювати додаток і прикладні рішення
Короткий зміст курсу:
1. Підготовчі роботи
-
Системні вимоги
-
Технологічна платформа "BAS"
-
Сервер баз даних
-
-
Технічні вимоги до комп'ютерів
-
Комп'ютери клієнтів
-
Сервер "BAS"
-
Сервер баз даних
-
Загальні рекомендації
-
-
Встановлення операційних систем
-
Встановлення операційної системи Windows 2003 в ролі контролера домену
-
Встановлення операційної системи LINUX Fedora 7
-
-
Встановлення СУБД для використання з системою "BAS"
-
Встановлення Microsoft SQL Server для роботи з "BAS"
-
Огляд встановлення оновлення СУБД MS SQL до Service Pack 4
-
Встановлення СУБД Postgree SQL (Windows та Linux)
-
Встановлення сервера баз даних IBM DB2 (Windows та Linux)
-
2. Встановлення і налаштування "BAS"
-
Встановлення та видалення клієнтського додатку
-
Звичайне (локальне)
-
Адміністративне
-
Використання Групової політики
-
Централізоване встановлення в платформі "BAS"
-
Відмінності встановлення від копіювання файлів "BAS"
-
Сумісне використання додатків різних версій
-
-
Встановлення, запуск і видалення кластера серверів "BAS"
-
Встановлення під управлінням операційної системи Windows
-
Запуск кластера серверів під Windows
-
Встановлення під управлінням операційної системи Linux
-
Запуск кластера серверів під Linux
-
Видалення кластера серверів під Linux
-
Автоматизація встановлення і видалення кластера серверів під Linux
-
-
Встановлення прикладних рішень
-
Встановлення шаблонів для загального використання
-
Встановлення шаблонів для персонального використання
-
-
Створення та видалення інформаційних баз
-
Управління основним списком інформаційних баз
-
Управління списком загальних інформаційних баз і групами
-
Файлові інформаційні бази
-
Клієнт-серверні інформаційні бази
-
3. Апаратний захист
-
Види апаратних ключів захисту
-
Встановлення драйвера захисту
-
Для ОС MS Windows
-
Для OC Linux
-
-
Встановлення та налаштування менеджера ліцензій
-
Запуск HASP License Manager як додатку MS Windows
-
-
Запуск HASP License Manager як служби Windows
-
Налаштування HASP License Manager за допомогою файлу конфігурації (NHSRV.INI)
-
Налаштування BAS для роботи з HASP License Manager (NETHASP.INI)
-
Особливості використання декількох HASP License Manager при використанні протоколу NetBIOS
-
-
Моніторинг ліцензій
-
Особливості роботи "BAS" з декількома ключами
4. Адміністрування
-
Використання механізму завдань
-
Підключення і налаштування технологічного журналу
-
Приклади налаштування технологічного журналу
-
Створення дампів аварійного завершення програми в ОС Linux
-
Особливості роботи з тимчасовими файлами
-
Особливості використання зовнішнього з'єднання BAS в WEB-додатках
-
Налаштування параметрів брандмауера Windows XP SP2 для роботи "BAS"
-
Дозвіл використання TCP порту 445
-
Налаштування кластера серверів "BAS"
-
Управління списком центральних серверів
-
Управління списком адміністраторів центрального сервера
-
Управління списком кластерів центрального сервера
-
Управління списком адміністраторів кластера
-
Управління списком робочих серверів кластера
-
Управління списком робочих процесів
-
Управління списком інформаційних баз
-
Управління списком з'єднань
-
Управління списком блокувань
-
Налаштування резервування кластерів "BAS"
-
Розподіл навантаження на менеджер кластера в "BAS"
-
-
Зберігання налаштувань кластера серверів "BAS"
-
Робочий каталог центрального сервера
-
Робочий каталог кластера
-
Робочий каталог інформаційної бази
-
Зміна каталогу тимчасових файлів сервера "BAS"
-
-
Збереження параметрів налаштувань користувача між сеансами
-
Загальне для файлового і клієнт-серверного варіантів
-
Для файлового варіанту
-
Для клієнт-серверного варіанту
-
-
Конфігурації "BAS"
-
Адміністрування локальної групової розробки
-
Адміністрування дистанційній групової розробки
-
-
Засоби адміністрування системи "BAS"
-
Тестування і виправлення інформаційної бази
-
Тестування і виправлення вбудованими засобами
-
Тестування і виправлення зовнішніми засобами
-
5. Сервісне обслуговування додатка і прикладного рішення
-
Оновлення додатка
-
Оновлення технологічної платформи при звичайній установці "BAS"
-
Оновлення технологічної платформи при адміністративної установці "BAS"
-
Оновлення "BAS" користувачами Microsoft Windows без прав адміністратора
-
-
Оновлення конфігурації, яка знаходиться на підтримці
-
Обробка консолі кластера серверів "BAS"
-
Обробка консолі фонових і регламентних завдань
-
Обробка налаштувань технологічного журналу
-
Обробка консолі журналу реєстрації
-
Центр управління продуктивністю
Тривалість курсу: 32 академічні години протягом чотрьох днів з 10:00 до 18:00 з перервами на обід та каво-брейки.
Вартість курсу:
-
2 400 грн для співробітників компаній-членів САБ
-
2 850 грн для кінцевих користувачів
У вартість включено методичні матеріали з даного курсу, обіди та каво-брейки.
Додаткова інформація за телефоном: (044) 422-41-75
Місце проведення: м. Київ, вул. Депутатська, 16/8
В разі відмови від участі необхідно повідомити за 5 робочих днів до початку курсу по e-mail: training@unionba.com.ua або Вам буде виставлено рахунок за бронювання місця у розмірі 15% від вартості курсу.